Man får unna sig

Yes så var helgen förbi. Skönt därför att jag har jobbat och imorgon är jag förhoppningsvis ledig, men man vet ju aldrig :) Blir till att fortsätta på uppsatsen iaf. Förhoppningsvis man man bli klar med den o skicka in...
Funderar på att köpa nya löparskor. Va ute o gick i mina häromdagen o kände att jag fick lite skoskav. Skorna är lite dåliga bak i hälen, inte trasiga än men nog på väg, så det kan vara dags. Man kan inte ta babysteg i trasig skor. Så blir nog ett par Nike Lunarglide. Har funderat på dessa sen i mars nångång, dom ska ju vara bra när man pronerar. Klart är iaf att det blir ett par Nike, mina nuvarande har varit helt underbart sköna och så kan jag använda min Nike+. Utan den hade jag aldrig gett mig ut på en runda :) Ett par nya skor kan även vara bra för träningsmotivationen :D

Min absoluta favoritlåt just nu är RHCP - Adventures of Rain Dance Maggie. Älskade den första gången jag hörde den o nu kan jag inte sluta lyssna :) Så nu får ni allt ta o lyssna på den om ni inte redan gjort det!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0