Semester kan man kalla det

Just nu sitter jag i sommarstugan i solen med ett glas vin i handen och en hund i knät. Väntar på att min björnbärspaj ska bli klar. Men innan pajen ska avnjutas blir det havskräftor. Lyx! Har det väldigt bra härute måste jag säga, dock känner jag att min inkomst den här månaden kommer bli lite dålig... Hoppas på mer tider framöver. Har en liten plan om en urrlandsresa i höst/vinter men måste få ihop saker först. Så mer om det en annan gång. Har fortsatt med mina morgonpromenader. Idag sprang jag även en liten bit. Bara i söndags som jag inte gick men då hjälpte jag pappa rensa sly på baksidan så blev en rejäl omgång med yxan istället. Får se när jag kommer hem igen men det lutar åt fre för på lördag ska vi ta en sväng upp o kolla Butlers brännboll (vi är ju inte med iår tyvärr) o på kvällen ska jag servera på en fest. Ska bli kul! Men nu ska jag öppna en ny bok och avnjuta den sista eftermiddagssolen.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0