Nu kanske?

Har ju sagt att jag ska börja blogga igen o nu kanske det är dags då. Har haft nåra intensiva månader med träning, skola och jobb. Dock inte samtidigt... Tappade motivationen för träningen i maj nångång. Ungefär samtidigt satte vi igång med uppsatsskrivandet ordentligt. Då fanns det heller ingen tid för träning. Sen va det dags för jobb o inte heller då kunde jag motivera mig att träna. Så sen i maj har jag sprungit en gång, styrketränat en gång och gått en promenad... Så nu ser man ut, och känner sig, där efter. Men jag har börjat ta små babysteg tillbaka till ett liv med rutiner och ordning. Efter att i nästan 4 veckor jobbat i princip konstant så kan jag nu äntligen göra andra saker oxå. Så ska nu ta tag i det sista med uppsatsen. Vi har en examinator som bråkar med oss om saker som jag inte kan se som problem så motivationen till att sätta sig med det har varit i princip obefintlig. Men nu ska jag som sagt ta babysteg framåt. Så nu ska jag inte slösa mer tid här tänkte jag :)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0