:(

Caroline är ledsen. Idag hade jag äntligen bestämt mig för att ge mig ut på en löptur. Fint väder, lagom varm och ledig! Så jag fixade iordning en lista på Spotify, snörade på mig skorna och gav mig ut. Började springa och efter bara några 100 meter så kände jag att det var lite jobbigt. Så jag bestämde mig för att springa till en punkt längre fram, gå en bit o sen springa igen. När jag kom fram till den punkten gjorde det ont i bröstet och var tungt att andas. Gick en bit o sen började jag springa igen. Riktigt jobbigt var det, men så kom jag till en trappa med ca 10 steg i så jag bestämde mig för att köra lite korta intervaller. Sprang upp 2 gånger sen va jag tvungen att stanna. Benen bar mig inte, jag fick ingen luft och jag trodde jag skulle spy. HERREGUD!! Vad har hänt med min kondition?! Jag visste ju att den inte var på topp men såhär dålig trodde jag aldrig att den var. Pinsamt. Så det fick bli en powerwalk på 45 min istället. Så nu ska här tränas, varje dag är tanken. Små korta rundor för att succesivt öka konditionen. Körde även lite styrka här hemma. Planen är att känna mig nöjd med mig själv om ganska exakt en månad och efter det såklart fortsätta. Men jag måste ha mål, annars funkar det inte.
Perfekt träningslåt: Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix

Va fan snackar du om?
Postat av: Neonväst

Underbart kul att läsa din blogg igen, jag har vart borta ett tag. Grymt med mål, och ett sådant bra mål du har :-) Puss!

2011-08-16 @ 16:51:35

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0