The clock is ticking...backwards?

Känner ett väldigt behov av att blogga ikväll, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Eller jag har hur mycket tankar o grejer som helst i huvudet men kan inte riktigt få ut dem i skrift. E väl lite därför jag inte gjort något inlägg på väldigt länge. I mitt huvud skapar jag inlägg på inlägg, men när jag väl ska skriva så kommer det inget. Men nu gör jag ett försök. Kan beror på att jag hällt i mig nästan en liter Dr Pepper ikväll så nu kan jag inte somna...

Man känner iaf att man börjar bli gammal. Folk får barn till höger o vänster, förlovar sig, köper hus osv. Tidigare var det inte mina närmaste vänner som pysslade med detta, men det har nu ändrats. En har köpt hund med sin sambo (ja först blev dom ju sambos för några månader sen) en flyttar ihop med sin kille vilken dag som helst, en ska förlova sig, flera kollar på hus, en fick precis sitt andra barn o en har en pojkvän som vill ha barn inom en snar framtid. Så var finns jag i allt detta nu då? Sist har vi ju en som förhoppningsvis har träffats sitt livs kärlek o e gravid till sommaren, haha :D O var finns jag i allt detta då? Jo men jag gör precis tvärtom o blir singel. Är definitivt inte bitter eftersom det va jag som valde det, men man känner ju att man e på ett helt annat ställe i livet än resten av gänget. O hur ofta mina vänner än påpekar att jag inte ska känna mig utanför så kan man ju inte annat än göra det när det pratas om hus, ringar, hur bra/dålig pojkvännen är, hur man ska komma överrens om vilka möbler man ska behållas/slängas eller när det e dags att skaffa barn.
Nä så vad göra? Jag sätter mina förhoppningar till saker som antagligen aldrig kommer hända, (t.ex att världens hetaste kille, J.L (ni som känner mig vet vem det är) gör slut med sin tjej o blir tillsammans med mig, eller att jag träffar en heting på Hawaii o blir kvar där resten av mitt liv) för dom säger ju att hoppet e det sista som lämnar människan :) Så hopp får det bli!
Men just nu ligger mitt hopp hos min kropp. Att Dr Peppern ger upp kampen så att jag får sova. Måste plugga massor imorgon.

Va fan snackar du om?
Postat av: Fröken Jessi

Jag kan inte heller sova, fast av helt annan anledning. Men jag har fått sova lite och snart är det ändå dags för mig att gå upp :-) Klart att du inte ska ge upp hoppet, Hawaii låter som ett bra ställe för ett hopp ;-). Blir det svårt att plugga idag kan du ju alltid ta en slurk till av din Dr pepper, du köpte ju ändå en gigantisk flaska :-) Puss puss

2010-10-18 @ 06:02:25
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0