A classic?!

Nu e det planer på gång! Fick frågan häromdagen om jag inte va sugen på att cykla tjejvättern. O varför inte! Har haft lite tankar ett tag på att jag skulle vilja göra klassikern, alltså den riktiga inte tjejklassikern. Men jag hatar ju verkligen att springa så Lidingöloppet känns väl inte sådär superhett.. Men ett steg på vägen är ju iaf att testa på nån av grenarna så då känns ju cyklingen skitrolig! O nånstans måste man ju börja :)
Så satt jag här hemma nu o funderade lite o kände att om jag ska cykla kan jag kanske lika gärna kan ta simningen i sommar oxå. Det e ju den jag har sagt att jag kommer klara lättast, så nu får man väl bita i det sura äpplet. Får se om jag får med mig någon av de andra oxå, e ju alltid kul med sällskap när man ska göra sånt här. Så är det ngn som e sugen så säg till :)
Med mina andra träningsmål går det väl sådär... Jag har varit sjukt odiciplinerad, skyller på jobb, skola och allmän omotivation. Har väldigt mycket i skolan de kommande två veckorna, två hemtentor och två projekt som ska vara inne samma dag, så nu kommer jag vara väldigt osocial. Men förkylningen e nästan helt borta så det blir iaf vattenstyrka och innebandy. O på lördag bär det av till Gbg för Poledancing!! Vem vet, kanske fastnar i den aktiviteten :)
Nä nu ska jag ta o plugga lite o sen sova.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0