Snyggt skal, äckligt innehåll

Hjälp vad mycket yta det finns i världen. Var e djupet? Fast jag e ganska ytlig själv, skrämmande ytlig när jag tänker efter. Men samtidigt så är ju det jag tycker är snyggt (=intressant) inte samma som ngn annan tycker. Så är det då fel att vara ytlig? Nä inte så länge man inte bortser från andra attribut och egenskaper...
Så nu lyckades jag komma med ett statement, säga emot det, och sen försvara mig själv och andra mot det, På ungefär 5min. Det va dagens bidrag till världen. Nu ska jag sova, som ni märker e jag ganska trött.

Va fan snackar du om?
Postat av: Eivindheidi

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-11-30 @ 15:30:14
URL: http://eivindheidi.blogimagine.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0