Now.... and then.

Jag känner att jag har lite svårt att leva i nuet ibland. Eller, när jag tänker efter är jag nog väldigt dålig på det. Jag ger mitt liv spänning genom att kolla på olika serier, spanar på andras liv genom FB, jag drömmer om vad som ska hända i framtiden och jag funderar på vad som hänt tidigare i mitt liv. De senaste dagarna har jag funderat mycket på två personer som funnits i mitt liv, två som jag aldrig riktigt kunnat släppa. Den ena personen har jag skickat vänförfrågan till ca 5-6ggr o han har aldrig svarat, haha kanske dags att lägga ner :) Den andre har inte FB så där e inte så mycket att försöka på :) (Förövrigt tror jag att båda två har flickvänner ändå så e nog ganska screwed oavsett) Men iaf, när jag drömmer om min framtid så skulle jag inte ha ngt emot om dessa personer fanns i mitt liv. O hur tragiskt e inte det då...? Detta är folk som jag knappt haft någon kontakt med på 4-5 år. Men det kanske blir så när man e lite ensam i livet, då börjar man fundera på hur det skulle kunnat vara, för det e ju lite svårt att drömma om ngn man inte träffat än :)

Aja det va bara lite tankar såhär på tisdagkvällen när jag egentligen har sjukt mycket plugg. Så nu tillbaka till det.
Vet iaf vad jag inte drömmer om, o det e personerna i tv3's Bartenderskolan. Herregud vilka miffon. Men skönt o iaf vara på det klara med vad man INTE vill i livet!

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Jag tror att vi alla har någon/några som alltid kommer att ha en liten speciell plats i hjärtat... Och jag tror precis som du att de har en tendens att dyka upp i tanken när man känner sig lite ensam eller lite lost kanske. Då är det lätt att falla tillbaka i gamla tankar, vanor och mönster... Men jag tror egentligen att det bara är just då...

2010-10-20 @ 00:01:45
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0