5 av 5 toasts!

Sicken underbar helg jag haft.
I fredags va det fredagsmys planerat med Josie. Så vi bakade hemmagjord pizza o kollade idol. Men så blev vi lite sugna på utgång o har man allt som behövs för en lyckad sådan (kläder, smink, musik och alkohol) så finns det ju ingenting att tveka på, eller? Det gjorde iaf inte vi så utgång blev det :) Tyckte inte att jag drack sådär jättemycket, men mådde inte alls bra på lördagen. Iaf, trots att det inte va alls många personer ute så hade vi en trevlig kväll så när jag kom hem va jag fylld av värme och kärlek.
Lördagen skulle ha ägnats åt plugg men jag låg halvsovandes på soffan fram tills det va dags att förbereda sig på nästa äventyr, Polefitness i Gbg med brudarna! Det va verkligen en upplevelse. Jag va inte speciellt duktig, men många av oss hade ordentlig talang för detta :) Så det va en timma fylld av många skratt och blåmärken. Efteråt va det dags för att fixa till sig o gå o käka på Hard Rock Café. Måste vara det rörigaste stället som finns. Iofs va det fullt så dom hade väldigt mycket att göra, men inte ens när man förbokar så kan dom få ut rätt mat :) Men men, gott va det o mätta blev vi. Planen från början var utgång, men alla va trötta o slitna (ont på olika ställen efter snurrandet runt stången) så det blev hemfärd o lagom tid. Sov som en stock i 9,5h inatt, så skönt.
Så idag har jag pluggat lite, kollat lite film, käkat oxfile med potatisgratäng och avslutat kvällen med min första innebandymatch! Den va verkligen helgens prick över i:et. Innebandy är roligt, men att få köra "på riktigt" med stor hall, domare och målvakt va verkligen urkul! Nu va det ju inget superseriöst, en match i korpenserien, men ändå! Va lite svårt att veta var man skulle vara, hur högt upp man fick gå o hur hårt man fick gå in i närkamper, men efter ett tag kom jag in i det ganska bra. Så nu e jag värvad om jag vill :) Ska fundera lite på detta men e sugen :) Självklart vann vi, blev 4 eller 5 - 0 :D
Nu ska jag sova så att jag vaknar i bra tid imorgon o kan plugga.
En låt måste vi ju dock ha!
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0