Weekend away

Nu är jag hemma i min lägenhet igen efter en helg på Pensionat Lindbergh. Åkte dit i fredags för lite lunch o blev kvar hela helgen. Inte fel alls att få maten o efterrätten serverad plus fika på regelbunden basis. Passade bar oxå med en lugn helg efter denna veckan. Har känt mig trött o dte kan ju beror på att jag o Jessi tre ggr denna veckan varit på gymmet 06.15. I fredags testade vi ngt nytt, nämligen Record Training. Har egentligen ingen aning om vad det heter, men på sakerna stod det just Record training så nu får det heta så i detta inlägget. Det är iaf precis vad det låter som, man tränar med rep o snören. En ställning med tre sidor med snören som man kan ställa i olika höjd. Sen fäster man antingen handtag eller öglor i änden på snörena o så tränar man enbart med sin egen kropp som motstånd. Körde en övning när man har snörena ganska lågt ner o sticker in sina fötter i öglorna så att man står som i plankan. Sen tränar man genom att föra benen ut och in åt sidorna, som om man gjorde en snöängel med bara benen. Så sjukt jobbigt för mage och rygg. Har väldig träningsvärk i sidorna vilket jag inte haft på väldigt länge. Bra när övningarna även tar på nya ställen. Så detta ska vi testa mer av :)
Nu har jag iaf lämnat in min komplettering på hemtentan så nu ska jag njuta lite i soffan innan det e dags o sova så man orkar upp 05.55 imorgon. För sen e det annat plugg plus förberedelser inför en viss födelsedag som gäller.
Vill bjuda på en låt som jag hörde första gången i Linköping när jag bodde där. Va såå länge sen jag hörde den o häromdagen hittade jag den på Spotify, så då kom det lite minnen :)
Tyvärr kunde jag inte få in youtube-klippet här men här e länken till det :) http://www.youtube.com/watch?v=krXG307d4k8
Less Than Jake – The Science Of Selling Yourself Short

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0