Vissa...

Man måste ju bara älska vissa lärare =/ Lämnade ju igår en kompletterad hemtenta. Hade 11 dagar på mig att komplettera o det känns väldigt rimligt. Så idag hade jag fått svar från den ena läraren (är två på kursen där de hade ansvar för två frågor var av de jag kompletterade). På den ursprungliga tentan va det 6 frågor där det som överskrift på den 6e frågan stod; Detta är för er som INTE deltog med en artikelpresentation. Detta gjorde jag. Lämnade in en artikel som jag sammanfattat och kommenterat.
Så idag fick jag alltså svar från min ena lärare att mina frågor är godkända men att hon glömde (!) i de förra kommentarerna att säga att jag inte lämnat in uppgift 6b... Denna skulle man göra om man inte deltagit i diskussionerna kring artikelpresentationerna. Men eftersom det stod som överskrift att man inte skulle göra 6an om man lämnat in en artikel läste jag aldrig vidare i uppg. Så visst mitt fel att jag missade det, men kunde hon inte hört av sig tidigare o sagt detta! E 12 dagar sen jag fick min första feedback så nånggång under dessa dagar hade hon kunna skicka ett mail o sagt att hon "glömt" att säga att jag måste lämna in 6b oxå... Nu måste jag ju än en gång ta upp en kurs jag trodde var avslutad.  Blir så irriterad! Sen kan man ju tillägga att jag tycker att hon kräver väldigt mycket för att vara en 7,5p-kurs, men det e ju en annan historia...  Så bara att sätta sig o läsa o skriva lite mer. Blä!

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Men åh, dumma dumma lärare! Känns väldigt skönt at man inte pluggar längre faktiskt... :-)

2010-11-22 @ 20:21:27
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0