Det pirrar i....

Känner mig nervös, ledsen, irriterad, förväntansfull, stressad, trött, pigg o glad samtidigt. Många tankar som snurrar i huvudet, både bra och dåliga. Det läskiga e att kroppen reagerar väldigt på detta. Ni vet när man e nervös eller så för ngt o när man tänker på det så går det som ett sug genom magen. Så känner jag hela tiden nu, en känsla i magen. Men det börjar även sticka i ben o fötter samt att det känns som ett tryck över bröstet. Känns helt jättekonstigt :S Efter allt jag läst om hur stress påverkar kroppen vet jag att detta inte är hälsosamt alls... Går o väntar på att saker ska lugna ner sig men det kommer nya saker hela tiden. Nu är det ju som sagt inte bara dåliga saker utan faktiskt saker att se fram emot, men vissa av dessa saker e jag lite nervös inför. Ska antagligen inom några veckor åka o hälsa på några av min älskade Linköpingspojkar uppe i Sthlm o detta ser jag väldigt mycket fram emot men det pirrar allt lite i magen. Har ju inte sett dom på 3 år.. Sen att en av dom satte väldig press på mig häromdagen genom att planera o föreslå en massa saker gjorde ju inte saken bättre :)
.

kärlek till mina tomtenissar <3

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0