Skönheten ligger i betraktarens ögon

Har haft många bra tillfällen den senastetiden. tänkte nu sammanfatta dessa i ett gäng med bilder :)
Ett par dagar i London avslutade september

jag o min älskade i en klassisk pose, lekte lite för att göra den annorlunda :)

några av mina vackra vänner

jag är inte lika vacker ;)


på besök i Skåneland, en av världens sötaste ungar, Milian


jag o Martina på finsittning

jag o mina grimaser :)



Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Fin fina bilder hörru! :-) Vad annorlunda du såg ut på sittningen btw, förstår om inte alla kände igen dig :-) Men lika vacker som alltid såklart!



Love!

2010-11-16 @ 17:09:56
URL: http://frokenjessii.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jag röstar för en systemkamera helt klart! Tänk vilka fina bilder du kommer att kunna ta på Hawaii!! :-)

2010-11-16 @ 21:05:48

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0