Real life

Jag tycker det är lite läskigt att det finns jobb som jag kan söka. Alltså riktiga, seriösa jobb, som jag har kompetens för. Mamma ringde idag om att hon sett ett jobb på ett kärnkraftverk o när jag läste annonsen så e det precis min kunskap de söker. Det enda e väl att man inte har ngn arbetserfarenhet inom området, men det va inget krav bara en merit. Nu e jag ju inte klar förens till sommaren så antar att man inte är aktuell för jobbet ändå, men tänker iaf söka o se vad dom säger. Men iaf, hur läskigt är det inte att söka ett sån här jobb då?! Känner ju mig egentligen helt lost, men man måste ju jobba. O börja med att söka jobb som faktisk passar min utbildning är ju en bra start.
Nu blir det mat.

Va fan snackar du om?
Postat av: Bastiansophie

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 17:52:13
URL: http://bastiansophie.blogbow.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0