Mycket snö blir det...

Pratade precis med min vän Elin som kom hit från Sthlm idag (med en liten mellanlandning i Skara) I sthlm va det bara lite puder till snö medans Skara hade desto mer. Men så kom hon hit. Skrattade gott när hon berättade om hur det va att ta sig på buss, åka buss samt gå av buss med väska o hala skor :) O när hon kom hem va vägen upp till huset täckt av en snö, det gick ända upp till hennes höft. O bilen fick hon inte ut alls. Men jag förstår det. Ser hur bilarna ser ut här på gatan nedanför mig. Jag o Ronja va ute en sväng nu så jag tog några bilder så att folk som inte bor här förstår hur mycket snö som faktisk kommit här. Jag tror dom kallar det Vänersnö :)
försökte ta en bild med blixt, men det snöade för mycket mot en mörk bakgrund


ända upp till bänksitsarna


denna bilen kommer inte långt :)


ingen liten bil heller, utan en ganska stor Volvo



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0