Födelsedag!

Idag e ingen vanlig dag för det e min födelsedag!! Wooohoo!
Dagen började med att jag klev upp kl 6 o pulsade igenom 30cm nysnö bort till gymmet o körde ett pass med snörena. Sen blev det en kvart i solariet, kan ju inte se ut som ett blekfett mongo på Hawaii :P
Efter det kom pappa o hämtade mig så fick jag mina presenter. Fick massa dollar av mor o far så nu är reskassan klar, hur bra som helst! Sen fick jag även en necessär med solskydd i resestorlek som pappa köpt helt själv, väldigt bra :) Han hade även fixat två matchande kepsar i rosa kamouflage som han tyckte att jag o Jessi skulle ha på resan. Haha så söt :) Så har lovat o ta bilder när vi har dom på. Fick även årets Blossa Glögg, Saffran. Luktar ljuvligt! Efter presentupppackningen fick jag frukost. Fil o ägg o macka o juice, nam nam. Avslutades med ett glas champange.
Vid lunch kom Josie o hämtade mig för det hemliga äventyret. Blev en tripp till Vattenpalatset i Vbg. Så där bjöd hon på lunch o vi gjorde ansiktsmasker, bastade o bubblade. Sen blev det ännu en tur i solariet, så nu e jag lite röd haha!
Så nu blir det till att fixa till sig o gå o få middag av pappa Berg o sen blir det lite party party med disco-tema :)
Kvällen låt enligt Josie:
Lena Philipsson – Dansa i neon
kvällens låt enligt mig:
Rick James – Super Freak eller
Generation Disco – Born To Be Alive

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Åh gulle pappa liksom! Fina likadana kepsar, kan ju inte bli annat än bra! :-)

2010-11-27 @ 02:38:38
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-27 @ 03:09:25
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0