Suck!

Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men mest känner jag för att skratta åt allt. Jag o min kompanjon vid uppsatsarbetet fick precis ett mail från ansvarig att våran handledar inte längre är våran handledare därför att han tycker att kommunikationen mellan oss inte fungerat. Han anser att vi inte svarat när han kontaktat oss osv. Grejen är att han förra söndagen skickade ett svar på vårat syfte och frågeställningar där han skrev att visst kunde vi använda det vi hade (som vi fått godkänt av från våran kursansvariga) men att han tyckte att det skulle vara intressantare om vi skrev så som han ville. Detta va inte första gången han kom med detta förslaget så vi valde att ignorera det och skriva vidare på det vi ville. Så i natt (kl 24) skickade han mail där han frågade hur det gick för oss. Vi hade föreläsning kl 09 imorse och när den va slut kl 13 såg vi att vi fått ett mail vid 12 där kursansvariga skrev att vi inte längre hade våran handledare och att det inte får gå till såhär. Så nu ska vi strax på pankmöte med kursansvariga som är våran nya handledare.
När vi pratat med andra i klassen som har en annan handledare så har de inte heller träffat sin handledare eller haft nån vidare kontakt med denne, det har varit upp till dom när detta behövts.
Det är väl klart att man väljer att ha mindre kontakt med en handledare som hela tiden väljer att motarbeta det man gör och de idéer man kommer med, när man då oxå fått ett ok från ansvarig lärare. Suck säger jag bara...

Men nu blir det tillbaka till boken och avsluta det jag sitter o skriver på just nu - performance under stress.....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0