Tiden som gått

Då är helgen förbi, och även nästan hela veckan oxå. Iaf arbetsveckan. För på torsdag är det helgdag och fredag blir en klämdag då många har ledigt. Eftersom jag går i skolan så har jag inte ledigt. Fast vi har inga föreläsningar så lite ledig är jag =) Dock måste det skrivas på uppsatsen. Men på torsdag åker jag ut till sommarstugan o hänger. Sen på fredag blir det Hunnebostrand för att hälsa på Elin och träffa Trollhättans finest. Kan hoppas att det bli lite mindre blåsigt än förra gången, dock har Elin lovat att vi denna gången ska sitta inne vid dåligt väder =)
Såhär såg det ut förra gången...


Ser väl inte alls blåsigt ut? =)



Helgen som var flöt förbi bra. Fredagen var lugn med filmmys. Lördagen blev det en tur ut till Överby för lite shopping. På kvällen hade Gunilla förfest och den va superkul! Dock blev det lite mycket att dricka... Målet för kvällen var Swania och Junkfest. Kan väl inte påstå att det va sådär jättekul. Promoe spelade och det va ganska grymt men vi hade helst velat dansa lite mer. Så vi tog en sväng till Lipz, men då visade det sig att det va riktigt dåligt med folk och cowboy-baren va tom stängd. Så ganska snabbt gick vi tillbaka till Swania. Dock ville vakten knappt släppa in oss eftersom klockan var kvart i 2 så han tyckte det va onödigt för oss att gå in igen. Men vi kom in iaf =)

Här kommer lite bilder från helgen





Promoe




Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

åh vad fin bloggen har blivit! :-) Jag håller fortfarande på att fixa med min nya :-) Du... vi är rätt snygga ändå, haha Puss

2010-05-12 @ 21:40:15
URL: http://california-jess.blogspot.com/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0