ligga, låg, legat eller va det låg, lägre, lägst...

Känner mig lite låg såhär på fredageftermiddagen. Eller ja, har haft ett ganska dåligt humör hela dagen, började egentligen redan inatt. Fast man gått vidare så finns det fortfarande saker som gör ont o igår skedde en sån sak. Så hela dagen har jag fått jobba med att bearbeta alla känslor. Skulle tränat kettlebell nu strax men fick avboka det för jag e inte alls på humör. Men blir iaf en power walk runt slussarna med underbara Jessi. Måste ju röra på sig så man med gott samvete kan sätta i sig massa godsaker ikväll.
Något jag iaf insåg igår är att jag måste börja prioritera bättre. Finns folk i min närhet som jag anser vara mina vänner, men som upprepade ggr visar att så inte är fallet. Ändå finns man där för personerna. Sen finns det folk som man inte alls ser som sina vänner utan mer som bekanta och knappt det, och dessa människor finns där för en när man minst anar det. Jag har under loppet av bara några veckor fått höra från flera olika håll vilken rolig, smart,snygg och underbar tjej jag är. Mer än vad jag någonsin fått höra av vissa av mina "vänner". Så nu ska jag börja prioritera rätt! Inget mera "ställa upp" för de som inte ens kan uppskatta mig utan jag ska lägga min energi på de som verkligen förtjänar det!

En låt som faktiskt har muntrat upp mig under dagen:


Tinchy Stryder – Number 1 - Feat. N-Dubz


Va fan snackar du om?
Postat av: Jeesssi

Du ÄR rolig, smart,snygg och underbar tjej !

2010-05-07 @ 19:25:53
URL: http://jeesii.blogg.se/
Postat av: Tezz

BRA tänk vackra Kusin, kör på det, de är DU värd!!! :)



2010-05-08 @ 11:17:13

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0