Life is good

Faan då kan man inte ha ngt annat linne än tanktop de närmaste dagarna =( Golfträning 3h igår och sen 2h golf på banan efter det, iklädd tanktopslinne= fulaste brännan på ryggen!
Iaf, en underbar helg är till ända. Bio, spontanutgång, butlers triathlon och utgång igen sammanfattar helgen bra. Det här med sömn har varit lite tveksamt, snittat ungefär 4h per natt, men sova kan man göra när man e död (eller powernappa lite på dagarna)
Idag e Jessi ledig så vi ska ta oss en tur till Ikea. Hon ska inreda sin balkong i hawaii-tema så så hon behövde handla lite, o som den braiga vän jag är följer jag ju självklart med =)

Nä nu ska jag skynda mig o bli klar. Ha en kanondag alla ni därute!


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0