Det va la skit!

Hur dum får man bli?! Kom på inatt att jag totalt glömt bort att anmäla mig till omtentan jag har imorgon. Skickade ett mail till läraren o frågade om det går att lösa ändå. Så nu sitter jag här o väntar på svar och hur lätt är det att plugga då, när jag inte ens vet om jag får göra tentan eller inte?! Sen att det är strålande sol ute gör ju inte saken bättre, kan inte gå ut heller för har allt på datorn och ingen förlängningssladd som är tillräckligt lång. Så detta känns som en riktigt skitdag! Men träning ikväll, och ska nog ta en lite längre promenad med Ronja nu. Måste komma ut!

Va fan snackar du om?
Postat av: Mikaelandrine

Incredible site!

2011-01-26 @ 15:39:09
URL: http://mikaelandrine.blog13.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0