Utan flås

Då har man precis varit ute med Ronja. Fyfan hon tar kål på mig. Hennes miniben e sjukt snabba. Så när hon är på lekhumör så vill hon springa, fort. Så det e bara att försöka hänga med. Så nu sitter jag här med blodsmak i munnen o svårt att andas. Kan ju tillägga att vi sprang ungefär 100m. Måste träna igen...

Annars har dagen varit lugn. Frida va här en sväng när hon hade håltimma o vi försökte reda ut lördagen. Allt blev ju ännu mer förvirrande eftersom klockan hoppade fram en timme mitt under kvällen =) Så sitter o funderar på vad jag ska göra för mat ikväll. E sugen på nått kallt, typ pasta sallad. Men då måste jag gå o handla o det e jag nog inte så sugen på. Men vi får väl se. Inte många dagar kvar nu innan jag ska sätta igång med GI igen. Fast vetifan hur det ska gå till helgen, ryktas ju om fest =D

Aja, bjuder på en bild istället för en låt idag..



jag o frida strax innan utgång



äh ni får en till...


skrutten med sin älgburgare, nomnomnom


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0