Trött, så trött

Är egentligen alldeles för trött för att blogga. Hade jag inte haft Ronja hade jag sovit för länge sen. Har jobbat heldag idag o det var massor att göra så stod i kassan typ 7h i sträck =S Kunde fått jobba imorgon oxå men då händer det andra saker. Ska lämna in Kjells bil för att fixa punkteringen, tänkte försöka komma iväg o handla, plocka lite här hemma, o sen på kvällen ska jag träffa 2/3 av Trollhättans finest, nice nice! Imorgon börjar jag med mitt GI igen oxå. Så nu blir det ägg, fisk och grönsaker till förbannelse. Va ju riktigt kasst planerat av mig att lägga det vid påsk. Godis ingår ju inte alls i GI, även om man skulle kunna tro det (GodIs).

Men frågan är vad jag har vågat idag? Kan inte komma på att jag har varit nå vidare värst vågad idag... Inga stora beslut, eller små heller för den delen. Iaf inga där jag har fått väga för- och nackdelar. Men får la se det positivt, inga chanser till att fega ur =)

Nä nu blir det natten, upp tidigt o fixa bilen blir det.

Har tyvärr inte hunnit lyssna på någon musik idag så det blir till att hoppa dagens låt ikväll. Natti!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0