Fredagsmys!

Sitter hemma hos mor o far o har ätit god mat, druckit gott rött vin, kollat på lets dance, druckit drink o kollar nu inspelat Så ska det låta. Mysigt värre.
Annars har det varit en lugn dag, va uppe vid halv 6 o gick ut med hunden, men somnade sen om. Tur det, kommer ju behöva sova jämt annars om hon ska hålla på o väcka mig vid den tiden varje morgon. =D Men sover hemma inatt o då e pappa vaken tidigt o kan ta ut henne, skönt!
Hade en riktig shopping dag igår. Först på morgonen va jag inne i stan o skulle köpa frukost o gick förbi Vero o Gunilla. Slutade med ett par jeans o en top. Sen på eftermiddagen lämnade jag Skrutten hos sin pappa o åkte ut till Överby o shoppade två par skor, ett par jeans, ett linne o en top. Oså massa gott till lillan såklart. Sen åkte vi in till stan igen där Emelie, mitt shoppingsällskap, skulle handla en jacka o ett par leggings. Sen gick vi tillbaka till bilen o då upptäcker jag att det e punka på ena bakdäcket. WTF! Jobbiga e ju att jag har syrrans mans bil, o dom e i Thailand. Så vem kan byta däck? Jag hade kanske klarat det efter mycke om o men, men när man står där så drabbas man ju av lite lätt panik. Så jag ringde hem, men pappa va inte hemma, brorsan att i bilen upp till fjällen, o syrrans man o son e som sagt i Thailand. Så jag fick ringa Ronjas pappa o be honom komma. O han va supersnäll o kom o hjälpte stackars mig. Så nu står jag i tacksamhetsskuld livet ut typ =)

Imorgon hoppas jag på lite utgång. Just nu e jag sugen iaf. Ngn som ska ut? Eller sparar sig folk till påsk? Börjar känna mig gammal för jag har inte riktigt koll på när man går ut nu för tiden =P

Hamnade av en slump på denna låten häromdan and I löööv it!



The Bravery – An Honest Mistake - CD Album Version


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0