Mest lite bilder från helgen

Hade inga som helst problem att somna igår. Läste några sidor sen tror jag att jag i princip däckade när lampan släcktes. Har drömt en hel massa dock. Har simmat runt i tacket öer huvudet på en massa personer, i princip alla jag känner plus några till. Sen kom ett luciatåg, trots att det va sommar. Linnea som va ledare över alla simmare blev lite sur eftersom det innte passade sig med ett luciatåg, så då tog dom av sig o under hade dom klänningar i kaninpäls. Jättekonstigt.

Aja nu e jag iaf vaken o ska ta o städa lite här hemma. Så på med lite hög musik så kör vi! Hoppas inte min nya granne bredvid misstycker, han ovanpå tar jag ingen hänsyn till, han spelar ju musik hela tiden.

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder här eftersom det verkar som om dom gjort om uppladdningen på FB, sjukt irriterande, tar ju år att lägga upp bilder nu :(

Ha en bra dag!




sill och nubbe


Jag o min syster


Jessi


resning av stången


söta tjejer


Gunilla vill inte va med oss andra


smögen på midsommardagen


Gunilla kom ut en sväng till


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0