Lite snabbt sammanfattat

Jaha då va det dags att uppdatera lite igen. Har inte haft ngt internet ute i stugan och det gick visst inte att blogga från mobilen så jag tog en liten bloggpaus, men desto mer att skriva nu.

Men så skrev jag ett toklångt inlägg men orkade inte o insåg att det kanske inte e så roligt för alla att läsa om min midsommar, men den som vill kan läsa lite om den här.

Resen va mina lediga dagar har ängnats åt att sola o sola o sen sola lite till. Är tydligen med i en tävling som avgörs imorgon o jag har gjort mitt bästa. Men skulle ha velat vara lite brunare :) Men jag är inte så missnöjd med att förlora ändå. :P

Så imorgon blir det jobb ett par timmar o sen ska jag o Gunnsan ner till Landvetter o hämta upp de två grekerna. Kan bli hur bra som helst, haha. Nä nu e matchen mellan Spanien o Portugal snart slut så jag ska ta o packa upp lite o plocka iordning lite härhemma innan det blir sängen. Om jag nu kan somna, brukar ju ha lite problem med detta när det e mycket tankar i huvudet. :)

Kvällen låt får bli denna som jag hörde på Radio Bohuslän idag när jag krattade kottar :)




Rob Thomas – Mockingbird


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0