Skål, skål, vårt mål, alkohol

Fick en kommentar om att jag har alldeles för många oseriösa bilder på mig själv, ja i princip bara oseriösa. Kollade lite på mina fotoalbum och inser att det är inte så mycket annat än fest. Man skulle ju faktiskt kunna tro att jag inte gör annat. Men för att kolla på lite statistik. Kollade igenom mina profilbilder. Dessa är 50st. Av dessa 50 har jag druckit alkohol på 36 av dom och av dessa 36 är det 12 där man faktiskt ser att alkohol är inlandat. Sen har jag även två bilder som inte är på mig, men som syftar på alkohol. Det är alltså bara 12 st som inte har ngt med alkohol att göra. Lite tragiskt kan jag tycka, om man nu får tycka så om sig själv. =) Men får bli ändring på detta nu. Ska försöka ta mer andra bilder, inte bara när alkoholen är inblandad.

Har haft en hektisk dag idag annars. Började 8 imorse när klockan ringde. Bara upp o klä på sig, va på gymmet kl 9. Körde igenom kroppen bra (har redan känningar i bröst, mage, ben och armar, känns att Lisa e hemma :P), vi va klara på 45 min o körde 15 min stretch. Efter det la vi oss o solade en stund på gräset utanför Älvhögsborg, tog även ett dopp i vattnet, dock var det skitkallt. Sen va det direkt till jobbet o slita arslet av sig. Rean är i full gång och det känns.
Tisdagar är ju även brännbollsdag så efter att ha slutat nästan en timme senare än vad vi skulle mötte jag brudarna på mossen. Fick iaf kört en o en halv match. men om man trodde att jag nu skulle få åka hem så trodde man fel :) Efter matcherna va det mat hemma hos Lisa, stuvad blomkål med falukorv och potatis och sen till efterrätt, en öl :) Så jag har inte direkt mycket att klaga på idag. Vilket underbart liv jag lever! Skulle bara önska mig lite semester oxå, men har ledigt 5 dagar över midsommar så då ska det njuuutas! Ser ut som om det blir sol så ska äntligen kanske få jobba på brännan. 

Nä nu ska jag försöka sova, upp imorgon o ta en promenad med Jessi. 

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Ja bilder på fest finns det nog gott om i de flestas fotoalbum, jag håller med du, vi borde bli bättre på att ta mer "normala" bilder, haha. Men det är rätt kul med festbilder också :-) Ja tyvärr blev det ju ingen promme med mig idag, jag var helt slut och är fortfarande. Känns som jag har några timmar sömn att ta igen av ngn anledning. Men jag lovar att jag ska bli bättre på morgonpromenader framöver :-) P.s Läste ditt andra inlägg också och blev nyfiken, vem har du nu varit för ärlig emot? :-) D.s

2010-06-23 @ 16:22:29
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0