Min McDreamy?

Det har varit lite dåligt med bloggande det sista, men har jobbat, varit ute i stugan, jobbat lite mer o sen hängt med tjejerna, så har inte riktigt suttit vid datorn. I fredags efter jobbet gick jag o Lisa till hemmakväll o hyrde film o köpte godis o chips. Jag köpte godis för 53 spänn! Men hade kvar till idag o det va jag tacksam för :) Sen kom Jessi o joinade oss för en riktig myskväll.
Igår jobbade jag, sen hem i städa o göra sig iordning för Peppies 25-årsfest. Hon hade fixat hur fint som helst med massa vin och otroligt god mat. Åt så mycket så jag inte ens orkade ngn efterrätt. Sen blev det utgång på Lipz för en gångs skull. Va lite jobbigt för jag var en aning för nykter märkte jag när jag va där, kände mig som en flipperkula, studsade mellan alla fulla manniskor som dansade. Men det va skoj ändå. När det va dags att gå hem hade vi mycket roligt åt en full Gunilla som skulle fixa gratis mat på Tre Luckor, men det hände inte alls. Så vi gick hemåt.
Fick sällskap hem av en otroligt trevlig kille, en kompis till killen Gunilla träffar. Har spanat på honom tidigare så Gunilla la in ett gott ord o det verkade funka. Vi satt en stund o pratade innan vi somnade och söndagen har ägnats åt alldeles för sen uppgång, pizza, godis och fotboll i soffan men detta trevliga sällskap. Vill inte hoppas på för mycket, men kan inte låta bli o säga att en person som man kan tillbringa 20h med på raken första gången man träffas e ngt speciellt. Ingenting speciellt hände utan vi har bara haft väldigt roligt och trevligt ihop. Min hund älskade honom, o det är viktigt :) Han verkade ju inte ha så mycket emot henne heller för den delen.
Nu åker han dock bort i en vecka så vi får väl se när vi ses igen, men det där löser vi :)

Nu ska jag lägga mig o lukta lite på kuddarna :P Natti!

Men självklart, en låt oxå. Detta var (och är inser jag när jag lyssnar på den) en av mina absoluta favoritballader tillsammans med Michael Learns To Rock – 25 Minutes. Men kvällens låt blir:


Gary Barlow – Forever Love


Va fan snackar du om?
Postat av: Arnragne

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 08:18:55
URL: http://arnragne.blog16.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0