Du skulle bara veta

Jag har så väldigt mycket kärlek i mig och det är riktigt jobbigt att inte ha någon pojk att överösa med denna kärlek. Jag har så mycket glädje och positivism som bara vill ut! Men jag får försöka få ut det på andra, som mina vänner och min hund. Men det blir inte riktigt samma sak. Behöver ngn jag kan säga till hur mycket den personen betyder för mig, ngn som jag kan säga till att han är den finaste personen i hela världen, ngn som jag kan få krama spontant bara för att han gör mig lycklig bara genom att finnas. Men ngn sån här person finns inte, iaf inte som jag får ge allt det här till. Men får väl se det som att det e eran förlust, ni som inte vill ha min kärlek. Ni skulle bara veta vad ni missar :)

Nu ska jag krypa ner i sängen o kolla på The Sisterhood of the Traveling Pants 2. Kollade på 1:an i förrgår och tyckte den va lite småtrevlig. En feelgood film :) Så nu ska jag kolla om 2:an e lika bra, o sen så är ju Jesse Williams med (naken hörde jag nått om oxå) o lite ögongodis är ju aldrig fel.
Appropå honom, blev glatt överraskad häromdagen då jag upptäckte att säsongsavslutningen av Greys Anatomy inte alls slutade med det jag såg, det fanns ett helt avsnitt till. Så jag slapp vänta med o få reda på hur det gick för alla. :) O ikväll har jag kollat på säsongsavslutningen av Glee o gråtit en skvätt. Vilken underbar serie!
Så kvällens låt får bli avslutningslåten i kvällens Glee...



Somewere over the rainbow I dream of you and me


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0