Tråkigt inlägg

Idag va det brännbollspremiär! Så jäkla kul att det är igång igen. Men kommer inte kunna röra mig normalt imorgon, som vanligt vid första tillfället så e benen stumma redan i andra halvlek. o vi spelade 3 matcher. i sista vek sig benen när man sprang =P

Sen satte jobbet igång idag. Gött o veta att man kommer överleva sommaren utan att behöva låna av sig själv...

Sist men inte minst längtar jag till imorgon. äntligen ska man få träffa människan man har så höga förhoppningar på =P men gör han mig besviken en gång till så lägger jag ner. man kan ju inte hålla på så redan innan man träffats, det e ju inget bra tecken. I värsta fall har Gunilla en som tydligen är intresserad. =) Vet inte hur intresserad jag är, men man ska ju aldrig vara den som e den har jag hört.

Nu nu får det bli till att sova. Tänkte att jag skulle upp tidigt o tvätta innan jobbet, plus att det blir o sätta sig i solen en stund imorgon. Får passa på när jag börjar sent.

Natti!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0