Soooommar!

Känns som om denna helgen fortsätter i samma underbara andra som förra. I torsdags åkte jag hem till en vän, Linnea, för att hjälpa henne med FB, som den expert jag är :P. Men det blev inget FBookande, utan istället blev det en flaska rosé, lite go frukt och nötter på balkongen i kvällens sista sol. Helt underbart va det! Massa goa samtal om allt mellan himmel o jord.
Så igår när jag slutade jobbet vid 18 så åkte jag o Jessi ner till Strandgatan och där träffade vi på Gunilla och Linnea. Gunilla va sjuk så hon åkte hem ganska snart men Linnea stannade en stund och även hennes sambo kom o mötte upp oss. Jag o Jessi blev kvar till strax efter 11 då vi tyckte att vi sett tillräckligt med fulla studenter, plus att det va ganska kallt i shorts. Men ska erkänna, mna blir allt lite sugen på att ta studenten igen. Vi funderar tom på att fixa ett släp till nästa år och joina de små liven, vilka är på?
Saknade min lilla hund väldigt mycket igår. Mor tog med henne ut till kusten i tisdags och nu tycker jag hon varit borta för länge! Fick lite mms av min syster igår då hon bland annat ser ut att ligga på gräset o dricka ur en ölflaska! Sötis :)

Nu blir det strax jobb igen, men bara några timmar, o sen blir det Vbg o titta på volleyboll. (läs nakna manliga överkroppar) Kvällen får vi se vad den bjuder på, vbg eller thn?
Imorgon (söndag) blir det knytkalas med några klasskompisar plus lite av deras vänner. Då ska jag dricka vin igen! Vilken helg detta kommer bli. Ska laga nått o äta oxå, men har inte bestämt mig för vad än. Blir nog mini quessadillas eller nått liknande. Fast det måste nog vara ngt som kan ätas kallt..... Aja får åka o handla på söndag så får vi se vad det blir. Nån idé ngn? :)

Så för att öka sommarstämningen lite så får ni lyssna på en riktigt bra glida-i-bilen-låt:

http://www.youtube.com/watch?v=CTVJTt-Gfx8 (gick inte att lägga in den tyvärr :( )

Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)




Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0