Höjden av tråkighet?

Ja jag sitter och funderar på vad det kan vara o känns lite som om jag har kommit dit nu. Spelade 18hål golf men va hemma vid halv 2 igen så har haft några timmar att slå ihjäl. Kollade film, I love you, Phillip Morris, sjuk. Inte sådär superbra, men sevärd. Så där gick några timmar till. Men nu känner jag mig mest bara rastlös och lat på samma gång. Skulle behöva att nått roligt hände. Typ att ngn hörde av sig o sa: Hej Caroline, du är det roligast och bästa jag vet. Eller: Hej Caroline, du är ju så himla snäll och trevlig så här får du en resa/bil/lägenhet/1miljon. Mne sånt där händer ju inte. Så jag uppdaterar min Fb-sida en gång var 5min, men inget nytt händer, jag kollar aftonbladet ungefär en gång i halvtimmen, men inget nytt där heller. Funderar på om jag ska surfa genom mobilen istället, men inser att det e samma nyheter i den, alltså inga. Suck. Står en tetra här med lite rosé i, funderar på att dricka det. Kanske blir lite roligare då, men antagligen blir jag bara trött.
Fick iaf med mig Jessi på en promenad, men inte nu sa hon, senare. Så nu sitter jag här o väntar på att det ska bli senare. Fick upp mina förhoppningar här om att ngt roligt skulle hände när det började åska men tjii fick jag. En knall, sen va det över. Inte en endaste liten blixt fick jag se. Saknar min gamla lägenhet på 5e-våningen där man kunde sitta i fönstret i se på alla häftiga åskväder över alla andras tak. Fast det kanske man kan i denna oxå, bara det att det inte e några häftiga åskväder. Suck.
Så om ngn har nått roligt förslag på vad man kan hitta på så säg till. Skulle behövt ett WoW-konto nu :P Där kan man fördriva några timmar. Får ta o införskaffa ett Ps3 när lönen kommer. Eller kanske ett Wii... Kanske t.o.m ska köpa ett nu.. Hinner man ut till Överby på 20 min på cykel? Nä jag tror inte det. Suck. Det e farligt att vara uttråkad, blir på shoppinghumör. O efter att ha betalat räkningar o insett att utgifterna denna månaden är större än inkomsterna är det inte lämpligt att vara uttråkad. Blääää! Tror jag ska ta en promenad bort till Jessi nu, överraska henne lite. :) Ja det ska jag göra!


Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Det var mys att du och Ronja kom förbi! Mer sånt!



Kärlek!

2010-06-07 @ 23:40:59
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0