Då va vi snart där igen

Idag hade vi att annorlunda avslut på jobbet. Precis när vi började räkna pengarna så upptäckte vi att vi hade en fågel inne i butiken. Vi hade den inne tidigare på dagen, men då flög den ut ganska snabbt. Det ville den inte vid stängning. O vi ville ju inte lämna den där hela natten så det va bara att jaga ut den. Eller bara o bara, höll på i nästan en kvart o sprang runt i butiken o viftade med en tröja. Fy fan, va alldeles svettig. Men fågeljäveln ville inte flyga ut. Så fort den kom till utgången vände den och flög in i butiken igen. Tillslut släckte vi o då äntligen flög den ut. Ja men detta resulterade iaf i att det inte blev ngn tidig hemgång idag heller. Fan, bor ju i princip på jobbet nu känns det som. Har ju inget liv alls.
Men iaf, efter jobbet idag så åkte jag hem till mor o far o hämtade lite dricka dom handlat åt mig o Jessi i ett land lite längre söderut. Så nu borde jag ha så jag klarar mig, eller tror ni att 6l vin, 2,75l sprit och 48 cider räcker? Tar la slut i helgen :P Appropå att jag gör andra saker än att dricka då, haha!

Nä nu måste jag sova. Va sjukt trött imorse när klockan ringde. Somnade kl 2 o det va lite för sent. Sen va inte Jessi sugen på promenad så jag spenderade morgonen i sängen istället. Men imorgon ska jag upp o packa, sola lite o sen jobba kl 12. Satsar på att va därifrån kl 19.15 för sen blir det åka ut till stugan o Lysekil där det ska firas midsommar! Kommer bli sjukt bra, jag o Lisa har gjort kanonfina sånghäften. Så se upp för fyllesvinen!


Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

hehe nu var du fyndig - fyllesvinen ;-)

2010-06-24 @ 20:02:38
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0