Ååhh!

Jag blir så trött på folk!! Vad hände med att vara rak och ärlig. Grrrrr! Tur att jag är en sån snäll person, annars hade jag sagt elaka saker nu.. 8) Fast jag va ju som sagt inte helt oförberedd på detta.

Men jag är lycklig trots allt! Börjar sent idag så ligger ute i solen o myser. Fast just nu e jag inne för att hämta min tvätt. Snodde en annans tvättid så det satt en arg lapp på torktumlaren =D Men jag behövde tvätta o tog en chansning, har gått hem alla gånger förut men tydligen inte idag... Jaja nu har jag hela lägenheten fyllt av halvblöt tvätt. Luktar gott iaf =P

Nu blir det ut i solen, fast först en låt dig dig som inte är så snäll.

 



The Cardigans – I Need Some Fine Wine And You, You Need To Be Nicer


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0