Nya tag får det bli!

Då har jag 5 månader på mig att komma i min bästa form någonsin. Så här ska tränas och ätas rätt. Som vanligt får det bli GI när det gäller maten. Det är en metod jag vet funkar och som jag mår bra av. En gång i veckan får jag unna mig annat, om jag vill. Planen är att träna minst 3 ggr i veckan plus ett antal promenader. Ska försöka komma igång så snart som möjligt, känns smartast eftersom jag nu inte har möjlighet att gå på massa pass eftersom jag jobbar när passen körs på Plus, så det får bli promenader. Eftersom man i början av GI bara ska köra lågintensiv träning så passar det bra. Får fundera på om jag ska köpa ngt slags tillskott, men äter jag som jag borde så ska det inte behövas, planen är ju inte att bygga en massa muskelmassa, utan slimma upp kroppen med mer definierade muskler o mindre underhudsfett. Eftersom jag vet att jag har lätt för att bygga muskler o bli "biffig" så kommer jag inte satsa på så mycket styrketräning. De ggr det sker får det bli lätta vikter och många repetitioner. Den träningen jag kommer satsa på får bli spinning, balans, kettlebell, vattenstyrka och boxing. Ev lite core ibland oxå, men den träningen kan jag fixa hemma om det behövs. :)
Sen har vi det här med alkoholen då. Som alla (iaf de flesta) vet innehåller alkohol massa dåliga kolhydrater o bör därför drickas med måtta. Så det är väl det jag får göra helt enkelt. Så det där med att festa varje helg (som det nästan blivit det senaste) får det vara slut med.
Japp men då e det väl bara att köra då! Återkommer när jag satt igång ;)
Så nu får det vara slut på sånt här ;)



Gunilla o partykorven!


mmm dricka i finglas


puss på bästa tjejen


hmm ja finns många anledningar att inte dricka..



Va fan snackar du om?
Postat av: jessi

haha, fina bilder från Fallens dagar helgen ser jag, haha. Jag undrar just hur "bra" de andra är ;-) Du måste hjälpa mig med maten! Träningen vet jag, men maten är ett problem... Vi kanske kan göra matlådor ihop eller något annat fiffigt :-) Snygga ska vi bli iaf :-) Puss

2010-07-22 @ 16:11:21
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0