En vanlig dag så där

Va iväg på lite mysig tjejkväll igår. Jag o Gunilla hade köpt massa gott att äta. En micropizza, kalaspuffar o mjölk plus chips. Testa några nya, chakalakachips, med smak av Sydafrika. Inte så vidare värst goda, tappade smaken direkt. Nä tacka vet jag salt och vinäger!
Slutade jobbet tidigt, helt underbart! Så shoppade lite igår efteråt (va hände med att spara egentligen?!) Blev lite kläder på rean från jobbet, ett par skor (för det hade jag ju inga innan, nä för de svarta sneakersarna jag har knarrar när jag går, så köpte ett par svarta converse-rip offs) en mascara och en svart spetsbody. Sjukt het. Måste bara ha ätit lite mindre än vad jag gjorde igår när jag har den på mig. Såg sjukt gravid ut....
Börjar inte jobba förens kl 2 idag så tänkte ta mig upp ur sängen alldeles strax o städa. Det är väldigt välbehövligt. Men känns som om jag bara jobbar o sover typ så jag väntar på att tiden ska gå o jag ska sluta jobba för sommaren. Men jag har ju faktiskt tid, behöver ju inte ligga i sängen till ett som jag brukar göra.
Saker går i ett nu känns det som. Så for jag inte jobbar har jag ngt planerat. Jättekul är det ju, men jag är inte riktigt van, brukar ju annars ha massa tid med bara mig själv, mina filmer, serier och musik. Men det är väl bara att vänja sig, real life är ju såhär. O inte klagar jag heller, alltid trevligt med saker att göra. De stunderna jag har varit hemma själv har jag blitt uttråkad så har väl kanske redan vant mig.....
Nä nu blir det till att gå upp o ta tag i dagen. Sätta på musik i högtalarna o bara köra!
Min favorit just nu är denna:
Alexandra Burke Feat. Pitbull – All Night Long - Single Version

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0