Äntligen!

Idag fick jag lön, det  var väldigt välbehövligt :) 13kr hade jag på kontot igår. Men så går det när man hade en inkomst på 600 föregående löning... Men nu e jag back on track, fick tom mer än jag trodde för semesterersättningen kom oxå idag, sjukt bra. Men nu ska här sparas. Eller ja, ska köpa lite kläder o grejer idag tänkte jag =)
Ikväll blir det ut till sommarstugan för o fira helg. Ska försöka få till o köra lite wakeboard oxå, inte fel. Mor sa ngt om att det va många maneter nu så får bli våtdräkt på. Ganska gött iofs, flyter man lätt.
Nä så nu får det bli till att gå upp, göra sig iordning o packa. Igår låg jag i sängen till nästan 1, började jobba 2 :) Men få bli ändring på detta nu! Måste ju hinna shoppa innan jobbet :)

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Jag vill också åka wakeboard! Fast i havet är det inte lika najs som i sjön :-)

2010-07-23 @ 14:03:03
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0