Greja tar alltid mycke längre tid än man tror

Ska upp tidigt imorgon o spinna kl 8 så jag tänkte att jag skulle sovit nu. Men så skulle jag ta lite bilder på min nya frisyr och nya glasögon o så va batteriet i kameran slut så fick ladda den en stund, sen när jag skulle starta PhotoShop så skulle den visst ominstallera sig så det tar just nu typ hundra år. Funderar på att göra en ny header till bloggen oxå, den jag har nu e ju över ett år gammal. Men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gör så får ta tag i den nån dag när jag inte precis ska sova.

Jaha o nu måste visst datorn starta om sig oxå.... suuuuuuck. Men får uppdatera med mer här en annan dag.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0