We are in Hawaii

Forsta inlagget fran Hawaii. Star i Mac Store i Waikiki, jag o Jessi ska strax kaka pa Taco Bell, sen blir det fest pa Hostelet ikvall. Fri dricka for $5, later livsfarligt.
Iaf, vi kom hit hur smidigt som helst. Kom med det tidigare flyget till Frankfurt och fick aka Business Class, inte fel alls. Sen va det nagra timmars vantan dar pa flygplatsen. Att komma pa planet var helt galet. Forst stod vi i ko pa ett stalle for att ga igenom nagra sakerhetsfragor, men sen flyttade dom oss till ett annat. Dar fick vi svara pa fragor om nar vi kopte vara kameror och vaskor, eller om vi hade nagra forbjudna saker i dom. Sen fick vi sta i ko och vanta pa att fa boardingpasset. Dar sa han att jag inte fatt mitt Visa godkant, da holl jag pa att ga under. Men efter lite tid sa han att han bara skrivit in fel siffror :S Sen fick vi vanta ytterligare innan vi fick vara sittplatser. Sen skulle vi pa planet. Fick sta i en superlang ko igen. Jag fick sa klart ga igenom en random security check. Sen fick jag antligen ga pa. Flyget tog laaaang tid, 11h narmare. Jessica sov endel men jag kollade tv och film. Framme i USA var det manga security check, typ 4 eller 5 st innan vi fick ga pa planet till Honolulu. Pa det sov jag o Jessica i princip alla 5h det tog. Men sa va vi antligen framme. En busstur senare stod vi vid hostelet. I "receptionen" satt det typ 6 killar i bara overkroppar och kollade pa film och spelade poker pa sina datorer. Dom jobbade tydligen dar :)
Sa nu har tva dagar snart gatt och vi har tillbringat mesta tiden pa stranden. Idag var den lite molningt till och fran men det va faktiskt ganska skont, riktigt varmt ar det. Igar kakade vi pa ett stalle som hette Cheese Burgers eller natt liknande, dom serverade precis som namnet antyder, cheese burgers. Vi kakade nagot sa fint som Kobe Burger, alltsa burgare gjort pa kobekott. Riktigt gott. Dar kopte vi oxa en annanas, en behallare som man far ga och fylla pa med dricka nar man vill. Stallet ligger precis vid stranden sa det ar valdigt lampligt :)
Men nu blir det Taco Bell och sen party party, om vi inte somnar tidigt, ar fortfarande lite jetlaggade. Eftersom Sverige ar 11h framfor blir dygnet helt omvant.
Ha det fint nu!

Va fan snackar du om?
Postat av: Anonym

ååh men ge dig är du på hawaii nu... avis här fryser man ihjäl.. idag va ok, 7 minus men de är fan inte inärheten av bra... hawaii.. ooh ta hand om dig!! och sola lite åt mig som fryser ihjäl här.

kram Tezz

2010-12-27 @ 22:28:17
Postat av: Carro

Haha ja vad gör man inte för att komma bort från kylan :) Nu har det inte varit sol på två dagar, men det är fortf varmt. Så ska absolut sola lite för dig oxå! Kram kusin!

2010-12-28 @ 04:16:47
Postat av: Eskilemma

I love this page.

2011-01-30 @ 13:37:39
URL: http://eskilemma.blog13.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0