Ni är underbara!

Kom igår kväll hem från min helg i Sthlm. Sicken berg-och-dalbana av känslor det har varit. Har nog fått med i princip varenda känsla; nervös, glad, ledsen, arg, lycklig, euforisk, förolämpad, älskad, besviken, längtan, nöjd... ja allt. Kom fram sidor hos mig som jag inte sett på länge, på både gott och ont. Hade en sån sjuk ångest på söndagen, vilket jag inte känt på över 2 år. Pratade med Jessi en stund o sen kändes det bättre. Lördagen blev nämligen lite lätt kaotisk och jag vet egentligen inte varför, men när man har känslorna utanpå huden så är det lite svårt att kontrollera dem. Jag är ju lite av en känslomänniska.. Dock så har jag då oxå sjukt många bra minnen från den här helgen o jag ville inte att den skulle ta slut. Galet vad vänner kan få en att må bra, på alla sätt och vis ;)
Lyssnat en del på Rihannas nya album Loud på tåget dit och hem, många bra, men har två favoriter. Sammanfattar helgen ganska bra oxå ;)
Rihanna – Cheers (Drink To That)
Rihanna – S&M

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0