Nattugglar

Jaha nu e klockan över 2 o jag sover inte... Packa tar fan längre tid än jag trodde. Men nu e jag nog i princip klar. Fick värsta lyckoruset här förut när jag packat allt och vägde väskan, 15kg! Hur bra e inte det då när man får ha 23 :) Men så kom jag på massor jag inte packat, så jag slutade på 18kg, men det är inte illa pinkat måste jag säga :) Nu har jag säkert glömt en massa som jag är för trött för att komma ihåg nu, men jag har ju några kilo tillgodo så det här ska nog gå bra. Har även packat nästan allt handbagage o där e det hur lugnt som helst. Så nu ska jag bara komma ihåg att skriva ut hostelbokningen imorgon. E lite oroad dock, kan inte komma in på sidan, den hittas inte. Kanske har dom fått stänga igen?! Nää det e nog bara nå vajsing :) Hör ni hur positiv jag är?! Så jäkla gött att ha lämnat in alla skolgrejer, en mindre sak att tänka på. Nu har jag bara endel att styra upp imorgon, men sen e det ledighet som gäller.
Nu blir det sängen iaf, tänkte vakna innan 10 imorgon :)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0