Mycket mys blir det

Nu sitter jag här i min soffa o fredagsmyser. Skitkallt på golvet är det men min goda vän Malin gav mig ett par supermysiga  o varma strumpor i födelsedagspresent förra helgen så min små fossingar har det faktiskt ganska bra. Jag fick även en sjukt god glögg av henne med smak av äpple kanel och vanilj. Öppnade den igår o den e snart slut :( Får se om jag kan hitta den på nått ställe här i stan för den e verkligen hur god som helst. Ska tilläggas att det är vanlig saftglögg, sitter inte här o smygsuper om det nu var någon som trodde det :) Så här sitter jag i soffan med mysstrumpr, en kopp glögg, tända ljus o Idol på tv. Hittills har två av mina favoritlåtar spelats, bara Jay kvar o han gör en aldrig besviken :)

Imorgon vid 9 tar jag o Jessi tåget ner till Gbg för att mysa till oss lite. Kolla i affärer käka lunch och gå på bio. Få lite julstämning oxå antagligen. Kan vi behöva för det blir nog inte så mycket med det sen. Ska bli hur kul som helst.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0