Mätt!

Nu har jag precis kommit hem från julbordet med jobbet, i år var vi på Alberts. Helt galet mycket mat! 22 olika sillsorter, sushi, lax, kanelfläsk, hjorthjärta, lamracks, grisfotssylta, svartvinbärshonung, jansson, kål, korv, ostar i mängder, marmelader. Sen ska vi ju inte tala om dessertbordet... Där fanns allt och lite till. De klassiska sakerna risa ala malta, knäck, ischoklad, mandlar och clementiner fanns såklart, men sen bjöds det även på panna cotta, creme brulée, polkakarameller och kakor i olika utföranden. Inte nog med maten så istället för papper att torka händerna på efter toabesöket hade de engångshanddukar! Hallå! Ja men jag tror änna att jag dog lite och kom till himmelen :) Sen hade vi julklappsbyte, och jag fick en sån där ansiktsmask som man ska kyla ner ögonen med, kan behövas ibland :)
Så nu ska jag sova, mätt nöj och glad. Imorgon blir det upp och plugga igen, galet mycket nu. Men det ska göras klart och det ska göras bra, så är det bara!
Här bjuder jag på en låt med ett nyfunet band, Angels & Airwaves. En av killarna från Blink 182 som startade de efter deras splittring. Kan säga att detta är verkligen min musik, har gillat alla låtar jag hört hittils och då har jag lyssnat på dem i två dagar nu :)
Angels and Airwaves – Everything's Magic - Final Album Version

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Ah angels & airwaves, det var ett tag sedan jag lyssnade på dem nu. Bra att du påminnde mig om dem :-) Min favvolåt är Rite Of Spring!

2010-12-15 @ 06:14:39
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0