Inte helt 100

Nu e man hemma från julmys med tjejerna. Jag va nog inte riktigt upplagd för att vara social, plus att det va två barn med så va lite mycket liv... Men det va ganska mysigt ändå. Fick pratat med Gunilla oxå så nu känns det bra mellan oss igen. Började storböla och kunde inte sluta sen heller... Helt sjukt vad känslig jag är. Pratade med Jessi en sväng på telefon o började gråta igen, suck :) Men fick höra en annan jobbig sak idag oxå som gjorde att allt blev värre. En person ställde ett ultimatum, inte till mig, men jag är inblandad. Så nu måste jag kanske ta ett beslut som egentligen inte vill ta o det stör mig. Tycker man e otrolig barnslig som gör en sån sak, men men.
Ja hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag hade pms nu, då kan jag vara såhär, men jag e väl helt enkelt bara stressad. För känner mig inte sådär jätteledsen egentligen :)
Nu får det bli sängen o sova bort denna dagen o hoppas på en bättre dag imorgon. Har iaf fått pluggat, så imorgon tänkte jag bli helt klar, då ska jag ta jullov! Måste packa...

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Nej jag vet :-) haha Men någon gång måste man ju slå på stort ;-)



2010-12-21 @ 00:12:22

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0