Halfway!

Jag är helt lessen för min telefon vill inte surfa längre, webbläsaren bara stänger ner sig. Så nu kommer det bli betydligt färre statusuppdateringar på FB.
Igår hyrde vi bil och tog oss mot Lanikai Beach. Det regnade en del på vägen, men väl framme på stranden fick vi lite sol, välbehövligt :) På vägen hem stannade vi och käkade på Kona Brewery Co, passade på att smaka den inhemska ölen, den var ljuvlig! Väl hemma somnade vi gott.
Idag åkte vi med en av hostelets killar på utflykt till North Shore. Vi var 12 personer från flera delar av världen och det var hur kul som helst. Sen har solen lyst hela dagen oxå så vi mår extra bra. Ryktet säger att det fina vädret ska hålla i sig in i 2011. Lovely!
Har försökt lägga in bilder både från kameran och telefonen, men det verkar inte funka. Så det får tyvärr vänta tills jag kommer hem :( Men tack iaf Mamma och Frida för kommentarerna, alltid kul att få lite respons :)
Imorgon lovar jag att skåla kl 13 här, eftersom det är erat tolvslag :) Nu blir det hemåt!
KRAM!

Va fan snackar du om?
Postat av: mamma o pappa

Lite sol o värme skulle vi behöva här oxå.NYÅRSAFTON,champagne för dom som inte ska köra bil,vilket jag skall göra i år.Långt att gå från halvorstorp..Men jag skålar i cider o önskar er båda GOTT NYTT ÅR.Hoppas attRonja inte är alltför skotträdd.Fortsätt attha det kul o bra.Jersbys ringde igår o bad mig hälsa. Kramar Ma

2010-12-31 @ 10:43:18
Postat av: Jessica

Gott nytt år min kära!

Kallt som Faan är här. Idag va vi ute i åkte spark hela familjen :)

Ja förväntar mig att läsa om lite surfning snart :) o den där snygga instruktören ;) snäckan ha de underbart o ha kul.

Love. pusspuSs

2010-12-31 @ 21:00:52
URL: http://Iseej.blogspot.se

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0