Dåligt pirr

Jag börjar nu bli väldigt nervös inför torsdag. Inte bara inför att vi faktiskt ska till Hawaii utan för att det känns som om flyget kommer skita sig. Vi har 1,5h på oss i Frankfurt. På den tiden ska vi ta oss ut från flygplanet, gå till den andra terminalen, hitta gaten och gå igenom boardningen. Eftersom vi ska lämna Europa så kommer det garaterat vara en passkontroll inne på flygplatsen oxå... Vi landar kl 12.25 och planet mot SF lyfter 14.00 o då antar jag att gateen stänger typ 13.30-13.40, vilket ger en egentlig tid på ca en timma till allt... Så minsta försening så är vi fast i Tyskland. Efter Thailandsresan är jag oxå medveten om att bolagen inte hjälper en speciellt mycket vid förseningar. När jag för några år sen flög till Florida blev vi försenade från Gbg o då satte dom istället in oss på ett annat plan, i business class, hur snällt som helst! Men när vi skulle till Thailand fick vi snällt vänta ett dygn på nästa flyg... Det får inte hända nu! Vill inte fira julafton på en flygplats i Tyskland, det vore skräckscenariot. Så nu sitter jag o har ont i magen o kan inte koncentrera mig ordentligt på skolan.. Blä!
Sen e det nog massa andra saker som ligger o gnager, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Kanske sviter av helgen, kanske skolan, kanske något annat.

Va fan snackar du om?
Postat av: Pederragne

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-08-20 @ 10:50:40
URL: http://pederragne.blogsmile.com

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0