7,5hp check!

Motivationen funkade. Jag skrev o skrev o skrev, sen skickade jag in. Läraren svarade otroligt snabbt att jag nu är godkänd på kursen. Katsching! Så skönt, en uppgift till sen är jag i fas.
Tog en promenad nu precis innan solen försvann helt o det är så otroligt fint ute. Träden e alldeles vita o himlen skiftade i flera olika blåa nyanser. Gick nere vid kanalen o där har isen börjat lägga sig så det ligger ett stort lugn över hela stan. Sååå mysigt! Får nog bli lite glögg o lussebullar till kvällsmat. Fast får jag allt göra lite mer skolarbete.
Tog en paus förut o kollade på filmen Shelter med Julian Moore. Gillar inte skräckisar men av nån anledning så kände jag att jag ville kolla. Sen så va den inte så läskig, kanske håller på att bli vuxen :) Men den handlade iaf om en psykolog som träffar på en kille som är två personer. Hon tror inte på att det finns multipla personligheter så hon försöker hitta på andra förklaringar. Men det visar sig att det är en gammal pastor som levde på 1910-talet o som tappade tron och mördade sina barn som går runt o tar över folks själar. Men han gör det bara om de slutat tro. Så de trolösa börjar hosta o hålla på o sen kommer han o suger deras själ ur dem. Ganska löjligt egentligen. Men man blir änna lite skrajsen när man själv sitter här o inte tror på gud o har helt plötsligt börjat hosta utan anledning :D Får passa mig nu tror jag.....
Nu e pausen över!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0