Vardagen va det ja

Jag måste börja styra upp mitt liv inför i höst. Va så länge sen man sökte de kurser som jag ville läsa o helt plötsligt nu så börjar skolan vilken dag som helst. Har inte ens kollat upp detta.. Kom inte in på den kursen jag helst ville läsa, e 12e reserv, så det e nog ganska kört. Men jag kom in på Ergonomi i Halmstad, Kriminologi i Skövde, Grupprocesser och hantering av konflikter och kränkningar i Malmö och Hot och svek - säkerhet hos människor och datorer i Malmö. Sen om jag inte vill läsa kriminologin och Hot o svek-kursen kan jag läsa 15p arbetspsykologi, men jag har inte riktigt bestämt mig.... Det e väl sånt jag oxå får fundera på nu.. Men palla när man e ledig! Aja bara denna dagen o imorgon kvar, sen ska det jobbas igen.
Så idag blir det golf på Torreby. Va med Lisa o slog lite bollar igår o det kändes helt ok, så får väl hoppas på det bästa. E väl bara att hålla humöret uppe o använda allt tålamod man har. Senast (och enda gången) jag spelade på den banan gick det skit rent ut sagt. Va så förbannad efter 10 hål att jag skulle hoppa av men min far sa att jag inte fick så det va bara att köra på...
Nä nu ska jag klä på mig o så ska vi åka!

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessica

Läste jag precis Malmö? Vad är det egentligen du tvekar på???? Hallåååå pendelavständet är 40 min o du bor här. Bra då säger vi det! Inga konstigheter :)

2010-08-09 @ 21:47:16
URL: http://jeesii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0