Ska bli riktigt skönt!

Idag ska jag jobba några timmar, sen är jag ledig i 5 dagar! 5 dagar lixom, det har jag inte varit sen i juni, över midsommar. Ska bli grymt skönt. Åker ut till stugan ikväll med Jessi. Familjen har spelat släktgolf så hela stället kryllar med människor. Jag fick ju dock inte vara med... Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på än alla dagar, men känns ganska bra o ta dagarna som dom kommer. Det är väl lite det semester handlar om.

Jag håller nu på att mentalt ställa om för att starta med GI o träning igen. Har sen jag bestämde att jag skulle göra detta unnat mig massa gott o onyttigt så nu ligger jag på ungefär 4 kg plus. Så målet är nu dessa 4 kilo plus 3 till, alltså målvikt 57kg. Jag har en magisk gräns vid 59,5kg. Va flera år sen jag va under den gränsen, men min "favoritvikt" är iaf 57kg. Så det får det bli. Fast mest ska jag satsa på måtten. Alltså om jag bygger muskler finns ju en risk för att jag inte går ner så mycket, så det viktigaste är ju vad som händer i midjan. Får ta o införskaffa ett måttband, ett mjukt. Har bara ett sånt där hårt som man drar ur en dosa. Svårt att mäta rätt med det :)
En goer låt! :D
Jason Derulo – Ridin' Solo

Va fan snackar du om?
Postat av: Martin

2010-08-06 @ 23:31:21
Postat av: Martin

Woohoo! Ledigt!!!

2010-08-06 @ 23:32:12
Postat av: Martin

Woohoo! Ledigt!!!

2010-08-06 @ 23:32:35

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0