Berörd

Dagen idag har varit betydligt mycket bättre än gårdagen. Tiden på jobbet flöt på bra och hade en mysig lunch med mamma och Jessi. Skönt att inte bara sitta instängd på jobbet :)
Har trots allt varit en känslofylld dag. Först ringde Jessi imorse o berättade att hennes morfar gått bort inatt så det va inte alls kul. Sen kom mamma in på jobbet o berättade lite mer om pappa. Va tydligen kärlkramp han hade, inte superallvarligt, men inte bra. Så han ligger kvar minst en natt till för att dom ska ta röntgen på honom imorgon eftersom ultraljudet inte visat något.
Sen stod jag i butiken o städa vid entren o då gick mitt ex förbi med sin tjej. Kändes konstigt eftersom han inte ens sa hej plus att jag aldrig sett dom ihop tidigare. Men men.
Efter lunchen kom mitt ex fd fru in o handlade. Med sig hade hon deras dotter med sig, o henne har jag inte träffat på väldigt länge. Världens sötaste unge, o hon stod o log mot mig o jag kände mig helt berörd av henne. Hon va ju ändå min lilla sötnöt... Handlade örhängen av mig, o va alldeles blyg.
Men jag har iaf inte varit ledsen idag!
Kvällen har iaf avslutats på Strandgatan för en muffins o thé med Jessi. Mysigt att bara få umgås lite o vara ute bland folk (o inte jobba). Men nu blir det sängen o kolla på True Blood. Upp tidigt imorgon, men kanske får bli två avsnitt iaf. Sova kan man göra nån annan gång :D

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0